Bloggen om Nettan

25 mars, 2010

Nere men uppe!

Filed under: Uncategorized — Nettan @ 14:10

Idag mår jag lite kasst så jag är faktiskt hemma från jobbet=/ Min huvudvärk/migrän vill inte släppa och jag är stel i hela ryggen och nacken… Känner mej ur form helt enkelt! Förmodligen kommer lite sprit på lördag göra susen;) Höhö!

Idag har ÄNTLIGEN ”lilla” soffan kommit hem!!! Jag är så glad och har precis gett den en röd matta att stå på och puffat till alla kuddar och invigt den genom att parkera mig i ena hörnan=) Vi kommer få ett lyckligt liv ihop… Det är for sure!!!

8 kommentarer »

  1. Jättefint!

    Kommentar av kim — 25 mars, 2010 @ 19:54 | Svara

  2. OH MYYYY GOOOOOD! vilken snygg soffa, ser ut som skona hem =) langtar tills vi fa se din/er nya lgh nu. KRAM fran HongKong

    Kommentar av Lillnettan — 26 mars, 2010 @ 07:34 | Svara

  3. Så det blev en röd matta iaf?;)

    Kommentar av Nina — 26 mars, 2010 @ 07:59 | Svara

    • Ja, jag hade ju inget val efter att ”dekoratören” varit här;)

      Kommentar av Nettan — 26 mars, 2010 @ 08:55 | Svara

  4. Å vad fint det blev! Ser ut som en bild från en inredningstidning ju 🙂

    Kommentar av Gunilla — 27 mars, 2010 @ 16:56 | Svara

    • Tack! Ja, det blev faktiskt jättebra!!=) Så himla skönt med stor soffa!! Ni får snart komma o hälsa på igen och provsitta!=)

      Kommentar av Nettan — 28 mars, 2010 @ 15:06 | Svara

  5. Vi kommer snart igen 🙂

    Kommentar av Gunilla — 28 mars, 2010 @ 19:04 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

