Bloggen om Nettan

31 mars, 2010

Strax påsk=)

Filed under: Uncategorized — Nettan @ 18:26

och det betyder LEDIGHET! 5 dagar!!!

Kan verklige behöva det för igår började halsen värka och imorse var det värre… Nu ikväll ha jag börjat hosta lite och känner mej helt borta i knoppen. Migränen är tillbaka och utan treo börjar jag se suddigt direkt=/ MEN ska härda ut imon med SEN är vi lediga=)

Ikväll lagade jag ”två små rätter”… Först något riktigt som Andeas kunde äta och som vunde göra matlådor av: Fläskfilè med klyftisar och bea. Och så snodde jag även ihop lite pannkakor som jag stoppat i mej då jag inte var så sugen på riktig mat…  Nu diskar min sambo snällt=)

Var inom en liten butik och köpte en fin liten present till Andreas brors tjej för på lördag har hon lite födelsedagsfest i Hässle! Hoppas jag mår bättre tills dess=/!  Hoppas även på lite finare väder för jag har planerat att ha klänning! Jag vill ha VÅR!!! Idag är det gråmulet och halvregnigt..=(

Ikväll är jag bortkörd från tvn igen så jag har hyrt en romantisk film=) Med Mr Big och Bridget Jones (inte karaktärerna förstås, skådespelarna, men detta var lättare att stava) My one and only.

Host host!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.