Bloggen om Nettan

4 april, 2010

En annan dag

Filed under: Uncategorized — Nettan @ 09:04

Idag är det påskdagen… Imon är det en annan dag. Annandag påsk. Alltså, söndag följt av en söndag… Det gillar jag INTE! Aftonar är helt ok! Julafton, påskafton, midsommarafton men dagen efter är trist. Varför? Jo, allt är ju stängt! Tillochmed Ullared är stängt=D Inte för att jag hade tänkt åka dit idag ändå men vetskapen av det är ju deprimerande. ALLT STÄNGT!

Min förkylning är ihärdig… Jag är beroende av treo=/ Sitte massa snor i bihålorna som ger mig huvudvärk… Hur länge har jag haft huvudvärk nu? Typ 3 veckor… Ska nog ta tag i detta efter helgen o boka tid hos en doktor. Eftersom jag tappar synen med så har jag ju något fel i huvudet=D Undrar om en vanlig doktor kan fixa det eller om jag måste vända mig till en sådan som tar på mig en vit tröja med långa ärmar som man knyter en rosett på ryggen med=P

Har precis börjat plöja igenom serien ”V”. Den gamla versionen gick väl typ -84-85 nåt på tv. Då var jag liten, men kommer ihåg att det var läskigt och samtidigt som jag ville se det så vågade jag knappt=/ Vi har kommit till avsnitt 2 nu och nya versionen verkar ASBRA!

Usch… Nu har min diet gått helt åt helvete… MEN jag ska ta nya tag efter helgen… (alltid efter helgen) Idag ska vi på middag hos Andreas mamma i Hässleholm så då blir det säkert massa gott och äta=) Mums mums!

3 kommentarer »

  1. om 2 veckor kan vi dieta tillsammans haha fast jag vill nog mest ga ut o ga o inte dieta, buh for trakig mat YAY for god mat o lite motion med sin basta van!

    Kommentar av Lillnettan — 5 april, 2010 @ 15:22 | Svara

  2. Skit i dieten. Du är fin som du är !
    Lycka till hos doktorn, tror inte du behöver tröjan man knyter på ryggen 🙂

    Kommentar av Gunilla — 6 april, 2010 @ 09:12 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

