Bloggen om Nettan

12 april, 2010

Och så gick en vecka till…

Filed under: Uncategorized — Nettan @ 19:42

Och jag har glömt att blogga… Eller, rättare sagt, jag har INGENTING att skriva om=/

Allt flyter på… Man jobbar, äter, sover och åldras… Imon fyller Pia år… GRATTIS till henne!!=) Jag är iaf yngre än henne;) Höhö! Det ska firas!

Jag vill bara gnälla… Mår lite dåligt nästan varje dag och det är fan inte normalt när man är 32 år=( Jag har ont lite här och var och alltid är det nåt… Igår hade jag sån mensvärk att jag funderade på att slita ut äggstockarna! Andreas var så snäll och värmde vetekudde och pysslade=)

Idag- huvudvärk och ser lite suddigt, igen… Ska röntga huvudet 3e maj. Förmodligen ser de ingen aktivitet=D

Smäller i mig lite godis för att det är synd om mej…

Längtar till fredag för då är jag ledig=) Då ska lilla RUH få på sej sommardäcken!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

