Bloggen om Nettan

21 april, 2010

It`s your lucky day!!!=)

Filed under: Uncategorized — Nettan @ 20:57

Sluta tjata, jag ska inte sluta blogga=)

Jenny: Nu kännner jag mej ju tvingad att blogga=D Jag vill ju INTE prata i telefon;)

Men, just nu har jag inget intressant att skriva om…

Möjligtvis så kan jag berätta att jag nog övertalat Andreas till att vi ska köpa en tv till sovrummet. (anledning: Om jag tvingas se EN fotbollsmatch till eller höra mer publikjubel och missa allt annat på tv så DÖR jag!!!)Blir nog en 32 tums LCD, för man kan ju inte ha för stor därinne. Detta betyder att jag även måste köpa nån sorts tvmöbel.. Ganska hög… Ev nån byrå… för lådor som jag kan fylla är ju alltid bra!=) Vill INTE hänga upp tvn på väggen… Vill ha lådor!

Kanske en sånhär?

Den är 80 cm bred… Kan bli tajt… MEN mååååånga lådor!!! I LOVE lådor!! Förvaring, förvaring!! Sedan har vi ju denna byråns två syskon hemma redan så de matchar fint=)

Ska gå och mäta nu…

*trask trask mät mät trask trask*

DEN GÅR IN!!! Precis… Men det GÅR=)

Då blir det nog IKEA på Lördag… Kanske Elgiganten med=P

No more fotboll för mej!!!

1 kommentar »

  1. Anette…tänk p åatt den byrån är rätt hög, och tvn lite högre…så du kan få rätt ont i nacken när du ligger i sägen o titar på tv….
    Med fotbolls nördar som sambosar, så måste man ha två tv aparater, det har jag redan förhandlat fram innan flytten:) Ses vi på lrödag för en fika?

    Kommentar av Nina — 22 april, 2010 @ 06:57 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

